Google hirdetés készítés, kezelés
Napjainkban elkerülhetetlen az online megjelenés a vállalkozások számára.
Gyorsan a vásárlóid szeme elé kerülhetsz.
Nem kell hosszú hónapokat várnod, hogy a potenciális ügyfeleid megtaláljanak az interneten. A hirdetés elkészültével már néhány perc múlva aktívvá válik és megjelenik a hirdetés.
Több hirdetés, jobb statisztika.
Nálam minden szolgáltatásra, termékre több, formában, szövegben és színvilágban is eltérő hirdetést kapsz, így gyorsan kiderül mit szeret és mire reagál a legjobban a közönséged.
Csak annak hirdess, akinek el akarsz adni.
A célzás történhet nem, kor, családi állapot, életesemény, iskolai végzettség, érdeklődés és még sok minden más alapján, így pontosan a célcsoportod kapja a hirdetéseid.
Mérhető eredmények. Pontos elszámolás a hosszú barátság titka, nemde? Havi riportokban pontos adatokat kapsz a hirdetések megjelenéséről, látogatók, kosárba tett termékek, vásárlások, hívás indítások, feliratkozók számáról.
Hirdetési formák
PPC Hirdetés - kattintás alapú hirdetés
Ügyfelem, Robi nem akart olyan hirdetésért fizetni, amely nem hoz megrendelőket, ezért neki a Google kattintás alapú hirdetési stratégiáját ajánlottam. Így ő csak akkor fizet, ha valaki a Google-ben rákeres a kulcsszavaira, a megjelent a hirdetésére rákattint és átmegy a weboldalára vagy felhívja telefonon.
Kezdésként közösen meghatároztuk a költségkeret, így már előre, pontosan tudta, mennyit fizet a hirdetésekért havonta. Mivel szolgáltatását csak az ország egyes területein kínálja, ezért hirdetései csak ott jelennek meg és csak azoknak akik az ő álom ügyfelei.
Robi szerint ez a leghatékonyabb és a leggyorsabb mód a vásárló szerzésre, hiszen a látogatók akkor találkoznak a hirdetéssel, amikor azt ők aktívan keresik.
Google Ads hirdetés

Megjelenés alapú hirdetés
Ági, egy tanfolyamot akart hirdetni. Mi erre a legjobb megoldás? A videó, mert közvetlen, jó hangulatot kelt és rengeteg információt közöl gyorsan.
Ennél a lehtőségnél 1000 megjelenésenként fizetett egy egységárat az ügyfelem.
Ez a márka építést teszi lehetővé, megjelenésre fizetsz egységárat. Akkor érdemes használni, ha még nem vagy ismert vagy már ugyan ismert a terméked, szolgáltatásod, de ezt erősíteni szeretnéd. A YouTube-on, Instagramon találkozhatsz ilyen hirdetéssel, banner vagy videó formában.
Email hirdetés
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Vel quam elementum pulvinar etiam non quam lacus. Donec ultrices tincidunt arcu non sodales neque.
Vel elit scelerisque mauris pellentesque pulvinar pellentesque habitant morbi tristique. Ultrices dui sapien eget mi. Sit amet nisl purus in mollis nunc sed id semper. Donec ultrices tincidunt arcu non sodales neque. Diam maecenas sed enim ut sem viverra aliquet eget sit.
Első lépésjént meghatározzuk kinek akarsz eladni, ők milyen médiát használnak és melyik a legjobb időpont elérni őket a marketing üzenetekkel.
Tudni akarod, hogy a vásárlóid milyen kulcsszavakkal és milyen volumenben keresik a terméked, szolgáltatásod? Érdekel, hogy kik is pontosan a vásárlóid, hol lehet őket leghatékonyabban megtalálni? Akker ez a neked való megoldás!
A Te üzleted Te ismered a legjobban, ezért tartalmaid a saját információidból írom, úgy hogy a vásárlóid értsék és vásárolni akarjanak tőled. Ebben a Magyar Író Akadémián és az NLP (Neuro Lingvisztikus Programozás) képzésein tanult technikák segítenek nekem.
Ekkor válnak láthatóvá a hirdetéseid.
